Accidental Art Afbeelding

Door: Junaidi Khab *

Junaidi KhabEkspresi Junaidi Khab pada saat pengambilan foto dengan fenomena alan yang begitu mengagumkan di belakangnya.

Junaidi Khab
Ekspresi Junaidi Khab pada saat pengambilan foto dengan fenomena alan yang begitu mengagumkan di belakangnya.

Afgebeeld is het mooiste wat door de meerderheid van de samenleving. Naast de historische herinneringen in leven, ook gefotografeerd door de modelis moderne trends. Meestal mensen nemen foto’s te selecteren en te sorteren op de situatie en conditie, evenals een goed en leuk. Maar mensen de voorkeur aan een plaats die ziet er rooskleurig uit met natuurlijke kleuren. De trend van natuurlijke kleuren het meest begunstigd door de mensen die de kleur groen of dingen die er fris voor het landschap. Milieu of omstandigheden die verschijnen fris en groen zullen het meest bezocht door het grote publiek. Dat is de reden waarom, verschillende kunstfotografie meer geneigd om te plaatsen als dat.

Integendeel, sommige nemen van foto’s op een plaats, situatie en de toestand van de griezelige, donkere, sobere, en verschillende plaatsen die minder begunstigde. Toch moet niet worden onderschat. Omdat achter schilderijen of foto’s zijn artistieke waarde die niet correct kunnen worden gelezen, behalve door degene die nam het of de persoon die deskundigheid heeft bij de interpretatie van een object afbeelding. Er is ook een natuurlijke fenomina per ongeluk gefotografeerd terwijl dijepret camera.

Zodra ik heb gereisd naar Oost-Java Park I (Java Park I) in Malang, Oost-Java op 18 maart 2012 Laatste jaar. Sebagaiaman vaak voor als andere toeristen en reizigers-al was het maar als toerist in het land, vreugde, afgebeeld met partijgenoten. Er is ook een foto alleen. Niet veel anders dan bij het grote publiek. Ik neem foto’s niet alleen games alleen spelen, maar meer dan dat, dat is als een aandenken en historische beelden die ik geweest ben Oost-Java Park I in Malang.

Op dat moment was ik er met hun eigen digitale camera mee, ondanks mijn vriend daar met een camera LSR betere kwaliteit. Maar met het vertrouwen dat ik had met mijn vriend nam een ​​foto samen. Er is geen obstakel in de optocht gefotografeerd in Oost-Java Park I op het moment. Sinds ik bracht de camera ook een goede kwaliteit ook. Maar de camera wordt niet herkend of als het is net zo inventaris later bang mijn vrienden niemand bracht een camera aan.

Op veel plaatsen waar ik foto’s maken met mijn vrienden tot na de berekende hoeveelheid bedroeg zevenhonderd (700) Afbeelding in uw eigen camera. Vele verschillende voorwerpen kufoto voor de lol en doet denken aan Java Park I Malang. Het was een ongelooflijke dag op het moment. Diverse kunst-en aangepaste kleding afbeeldingen en beeldcultuur stammen succes kujepret. Veel van mijn vrienden die adviseerde dat de foto’s niet werden verwijderd.

Vormen van natuurverschijnselen

Tegelijkertijd ook, had ik vroeg mijn vriend snap op zijn eigen. Op dat moment Ik was toevallig thuis zijn van Malang, Oost-Java Park Ik met mijn vrienden. Tijdens het wachten op mijn vrienden die zijn voortgekomen uit het gebied van Malang, Oost-Java Park I en sommige besteden als souvenir naar de plaats van herkomst. Bij de uitgang is ook niet achter om foto’s te maken, alleen of met mijn vrienden de ander.

Zeer interessant, ontspannen tijd te wachten op mijn vrienden die nog steeds niet naar buiten komen vergezeld van de zon, dat is begonnen met het gele aangeeft profetie keer inschakelen zal spoedig komen, vroeg ik een senior om memfotoku eigen. Zolang er geen een, ik wil stijl met een gelukkige uitdrukking. Hoewel op het moment dat ik was erg moe, depressief en humeurig door vermoeidheid de hele dag rondom de bus.

Overigens in die tijd was er een wegwijzer / Baleho ik Malang Oost-Java Park breed op de stoep en de parkeerplaats is een beetje laag, dus ik berekdpresi gemak voor de Baleho. Ik haastig vroeg mijn senior aan katapult dat er niet veel mensen die kwamen. Omdat ik was bang dat deze uitdrukking-werd gezien, apalaig door mijn vrienden alleen.

In een periode van ongeveer twee seconden processie patroon vrolijke persoon die handelt in de voorkant Baleho Baleho foto nagebootst in Malang, Oost-Java Park I was. De senior glimlachte, omdat het beeld en de expressie ervan is vrij indrukwekkend. Ik slaagde erin om mijn beeld te manipuleren met vrolijke uitdrukking. Hoewel mijn situatie op dat moment depressief, moe, moe, moe en humeurig omdat bij het denken van het geld dat is besteed aan snacks en op mijn terugweg ver genoeg.

Maar toch, er is iets meer voor mij na knoeien met mijn vrienden schoten en dit is een senior. Van de honderden foto’s gemaakt van succesvolle Malang in Oost-Java Park Ik heb maar een beeld dat was heel interessant en indrukwekkend voor mij. Maar ik denk dat als ik dacht interessant kan geen beroep doen op anderen. Dan moet je laten zien een foto van mij op dit ene aan mijn vrienden. Maar het resultaat was hetzelfde. Ze zeggen dat ik zo vrolijk en bahagaia.

Naast slaagde ik erin om de uitdrukking te manipuleren, dat wil zeggen het vervangen van somber uitdrukking klaarde dingen zijn interessanter om te fotograferen. Dat ik erin geslaagd om de lucht-acting zo goed, ik ook in geslaagd om een ​​natuurlijk fenomeen te trekken. Tussen menselijke beelden in een formulier. Dat is het beeld van meningsuiting in Baleho kind dat is verbonden met de onderkant afgesneden van de onderkant van de man die toevallig te lopen achter Baleho Java Park Ik Malang wie wie ik nu Akau dijepret achtergrond.

Vroeger mijn vrienden niet weten, want het richt zich niet op het plaatje om een ​​kutiru eerder te zien. Nadat ik bloot duidelijk en in detail, dat ik erin geslaagd om natuurverschijnsel trekken een realiteit, nieuwe meraka meer verbaasd. Voordat kupaparkan duidelijk vertelden ze me dat ik handelde opzettelijk lucht en vertelde de mensen naar gebieden met te doen alsof het lopen achter Baleho nauwkeurige beeld positionering Baleho kind, zijnde een lichaam beeld in plaats van de kinderen die afgesneden van de onderkant van de Baleho het. En ik niet de intentie om te vormen dergelijke. Het was de Almachtige God terhdap alle schepselen.
Daarom zijn wij als mensen zijn zwak zou verder stollen dat het leven in deze wereld is er een set. Wij zijn alleen verplicht om te zoeken en vervolgens te bidden, dat bepaalt de Almachtige God.

* De schrijver is de liefhebbers van kunst en fotografie IAIN Sunan Ampel Surabaya.

Hp: 087866119361

E-Mail: john_gapura@yahoo.com

Leave a Reply

