Τυχαία Εικόνα Τέχνης

Από: Junaidi Khab *

Junaidi KhabEkspresi Junaidi Khab pada saat pengambilan foto dengan fenomena alan yang begitu mengagumkan di belakangnya.

Junaidi Khab
Ekspresi Junaidi Khab pada saat pengambilan foto dengan fenomena alan yang begitu mengagumkan di belakangnya.

Στη φωτογραφία είναι το καλύτερο πράγμα από την πλειοψηφία της κοινωνίας. Εκτός από τις ιστορικές μνήμες της ζωής, και φωτογραφήθηκε με τους modelis σύγχρονες τάσεις. Συνήθως οι άνθρωποι παίρνουν φωτογραφίες για να επιλέξετε και να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση και την κατάσταση, καθώς και μια καλή και διασκεδαστική. Αλλά οι άνθρωποι προτιμούν μια θέση που φαίνεται φωτεινό με φυσικά χρώματα. Η τάση των φυσικών χρωμάτων το πιο ευνοημένο από τους ανθρώπους που το πράσινο χρώμα ή πράγματα που φαίνονται φρέσκα για το τοπίο. Περιβάλλον ή καταστάσεις που φαίνονται φρέσκα και πράσινα θα πιο επισκέφθηκε από το ευρύ κοινό. Αυτός είναι ο λόγος, διάφορα καλλιτεχνική φωτογραφία περισσότερο την τάση να τοποθετήσετε έτσι.

Αντίθετα, ορισμένοι τη λήψη φωτογραφιών σε μια θέση, την κατάσταση και την κατάσταση των ανατριχιαστικό, σκοτεινό, λιτό, και διάφορα μέρη που είναι λιγότερο ευνοημένες. Παρ ‘όλα αυτά, δεν πρέπει να υποτιμάται. Επειδή πίσω από τις εικόνες ή φωτογραφίες είναι καλλιτεχνική αξία που δεν μπορεί να διαβάσει σωστά εκτός από το πρόσωπο που πήρε ή το άτομο που διαθέτει πείρα στην ερμηνεία μια εικόνα του αντικειμένου. Υπάρχει επίσης μια φυσική fenomina ακούσια φωτογραφήθηκε ενώ η φωτογραφική μηχανή dijepret.

Μόλις έχω ταξιδέψει στην Ανατολική Ιάβα Park I (Java Park I) σε Malang, East Java στις 18 Μαρτίου 2012 το περασμένο έτος. Sebagaiaman κοινό ως άλλους τουρίστες και ταξιδιώτες, ακόμη και αν μόνο ως τουρίστες στη χώρα, χαρά, απεικονίζεται με τους συντρόφους κόμμα. Υπάρχει επίσης μια φωτογραφία μόνο. Δεν διαφέρει και πολύ από το ευρύ κοινό. Παίρνω εικόνες δεν παίζουν μόνο τα παιχνίδια μόνο, αλλά περισσότερο από αυτό, δηλαδή ως ενθύμιο και ιστορικές εικόνες που έχω στην Ανατολική Ιάβα Park I σε Malang.

Εκείνη την εποχή έτυχε να φέρουν το δικό τους ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, παρά ο φίλος μου εκεί με μια κάμερα LSR καλύτερη ποιότητα. Αλλά με την εμπιστοσύνη που είχα με τον φίλο μου τράβηξε μια φωτογραφία μαζί. Δεν υπάρχει εμπόδιο στην πομπή φωτογραφήθηκε στην Ανατολική Ιάβα Park I εκείνη την εποχή. Από τότε που έφερε τη φωτογραφική μηχανή διαθέτει επίσης μια πολύ καλή ποιότητα. Αλλά η κάμερα δεν αναγνωρίζεται ή όταν είναι εξίσου απογραφή φοβάται αργότερα τους φίλους μου κανείς δεν έφερε φωτογραφική μηχανή σε αυτό.

Σε πολλά μέρη παίρνω φωτογραφίες με τους φίλους μου μετά το υπολογιζόμενο ποσό ανήλθε σε επτακόσια (700) εικόνα στην προσωπική μου φωτογραφική μηχανή. Πολλά διαφορετικά αντικείμενα kufoto για διασκέδαση και θυμίζει Java Park I Malang. Ήταν μια απίστευτη μέρα στο χρόνο. Διάφορα τέχνη και προσαρμοσμένες εικόνες ρούχα και τον πολιτισμό φυλές εικόνα kujepret επιτυχία. Πολλοί από τους φίλους μου, οι οποίοι γνωρίζουν ότι οι εικόνες δεν αφαιρέθηκαν.

Μορφές Φυσικά Φαινόμενα

Την ίδια στιγμή πάρα πολύ, είχα ζητήσει πρόωρες φίλος μου από μόνη της. Εκείνη την εποχή έτυχε να είμαι σπίτι από Malang, East Java Park I με τους φίλους μου. Ενώ η αναμονή για τους φίλους μου που έχουν βγει από την περιοχή του Malang, East Java Park I και μερικοί ξοδεύουν ως σουβενίρ για τον τόπο καταγωγής. Στην έξοδο δεν είναι επίσης πίσω για να πάρει τις εικόνες, είτε μόνοι ή με τους φίλους μου το άλλο.

Πολύ ενδιαφέρον, χαλαρωτικό χρόνο αναμονής για τους φίλους μου που ακόμα δεν έχουν βγει συνοδεύεται από τον ήλιο που έχει αρχίσει να κιτρινίζουν χρόνο δείχνοντας προφητεία θα φτάσει σύντομα, ζήτησα από έναν ανώτερο να memfotoku δική του. Εφ ‘όσον κανείς, θέλω να το στυλ με μια ευτυχισμένη έκφραση. Αν και κατά τη στιγμή ήμουν πολύ κουρασμένος, κατάθλιψη, και κυκλοθυμική, λόγω της κόπωσης όλη την ημέρα κάνει τον γύρο του λεωφορείου.

Παρεμπιπτόντως εκείνη την εποχή υπήρχε μια ταμπέλα / Baleho I Malang Ανατολική Ιάβα Πάρκο μεγάλη στο πεζοδρόμιο και ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων είναι λίγο χαμηλή γι ‘αυτό berekdpresi ευκολία μπροστά από την Baleho. Ρώτησα βιαστικά ανώτερος μου να σφεντόνα ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ήρθαν. Επειδή ήμουν σε δύσκολη θέση ότι αυτή η έκφραση-θεωρήθηκε, apalaig με τους φίλους μου και μόνο.

Σε μια περίοδο περίπου δύο πομπή με σχέδια χαρούμενα δευτερόλεπτα πρόσωπο που ενεργεί μπροστά Baleho μιμήθηκε Baleho εικόνα σε Malang, East Java Πάρκο ήμουν. Ο ανώτερος χαμογελούσε, επειδή η εικόνα και η έκφρασή του είναι αρκετά εντυπωσιακή. Κατάφερα να χειραγωγήσουν την εικόνα μου με χαρούμενη έκφραση. Αν και η κατάσταση μου εκείνη τη στιγμή κατάθλιψη, κουρασμένος, κουρασμένος, κουρασμένος και κακόκεφος, γιατί όταν σκεφτόμαστε τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί για σνακ και στο δρόμο μου πίσω αρκετά μακριά.

Αλλά παρ ‘όλα αυτά, υπάρχει κάτι περισσότερο για μένα μετά από μπέρδεμα σχετικά με τους πυροβολισμούς τους φίλους μου και αυτό είναι ανώτερος. Από τις εκατοντάδες φωτογραφίες που ελήφθησαν από την επιτυχή Malang στην Ανατολική Ιάβα Πάρκο Έχω μόνο μια εικόνα που ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή για μένα. Ωστόσο, νομίζω ότι αν πίστευα μόνο ενδιαφέρον δεν μπορεί να προσφύγει σε άλλους. Στη συνέχεια, σας δείξει μια εικόνα του εαυτού μου σε αυτό το σημείο στους φίλους μου. Ternayata το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Λένε ότι είμαι πολύ χαρούμενος και bahagaia.

Εκτός από κατάφερα να χειραγωγήσουν την έκφραση, δηλαδή η αντικατάσταση της έκφρασης σκυθρωπός χαρούμενο τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέρον να φωτογραφία. Αυτό κατάφερα να αέρα δράσης τόσο καλά, θα ήθελα επίσης κατάφερε να προσελκύσει ένα φυσικό φαινόμενο. Μεταξύ των ανθρώπινων εικόνων σε μία φόρμα. Αυτή είναι η εικόνα της έκφρασης στο παιδί Baleho που συνδέεται με το κάτω μέρος αποκοπεί το κάτω μέρος του ανθρώπου που έτυχε να περπατούν πίσω από Baleho Java Park I Malang ο οποίος τους οποίους τώρα akau dijepret φόντο.

Παλαιότερα οι φίλοι μου δεν ξέρω γιατί δεν επικεντρώνεται στην εικόνα για να δείτε μια kutiru νωρίτερα. Μετά μπορώ να εκθέσει με σαφήνεια και λεπτομερώς ότι κατάφερα να τραβήξει ένα φυσικό φαινόμενο πραγματικότητα, νέα Meraka πιο έκπληκτος. Πριν kupaparkan σαφώς μου είπαν ότι ενήργησε σκόπιμα αέρα και είπε στους ανθρώπους σε περιοχές με δρουν σαν το περπάτημα πίσω Baleho ακριβή τοποθέτηση εικόνας Baleho παιδί, είναι μια εικόνα του σώματος αντί για τα παιδιά που έκοψαν το κάτω μέρος του Baleho αυτό. Και εγώ δεν πρόθεση να σχηματίσουν τέτοια. Είναι Tuahn Παντοδύναμος terhdap όλα τα πλάσματα.

Ως εκ τούτου, εμείς ως άνθρωποι είναι αδύναμοι θα πρέπει να σταθεροποιήσει περαιτέρω ότι η ζωή σε αυτόν τον κόσμο, υπάρχει ένα σύνολο. Είμαστε μόνο την υποχρέωση να αναζητήσει και να προσεύχονται, τότε που καθορίζει ο Παντοδύναμος Θεός.

* Ο συγγραφέας είναι οι εραστές της τέχνης και φωτογραφίας IAIN Sunan Ampel Σουραμπάγια.

Hp: 087866119361

E-Mail: john_gapura@yahoo.com

Leave a Reply

